Mobilny punkt obsługi MZK

Międzygminny Związek Komunikacyjny rozpoczyna obsługę pasażerów w terenie. Mobilny punkt obsługi pasażerów uruchamiany będzie cyklicznie w gminach należących do MZK. W pierwszej kolejności skorzystają z niego głównie mieszkańcy miejscowości położonych najdalej od Biura Związku w Jastrzębiu.

Na miejscu będzie możliwe załatwienie wszystkich spraw związanych z wyrobieniem e-biletu lub jego aktualizacji. To informacja szczególnie ważna dla uczniów rozpoczynających naukę po wakacyjnej przerwie. Pracownicy MZK udzielą także wszelkich informacji dotyczących usług MZK. Zakres obsługi będzie identyczny jak ten w Biurze Obsługi Klienta w jastrzębskiej siedzibie MZK.

Harmonogram obsługi pasażerów:

Czerwionka-Leszczyny – poniedziałek  26 sierpnia 2019 roku sala posiedzeń Urzędu Gminy i Miasta, godz. 11.00 – 17.00;

Pawłowice Śląskie – wtorek 27 sierpnia 2019 roku Urząd Gminy (parter), godz. 11.00 – 17.00;

Pszów – środa 28 sierpnia 2019 roku Urząd Miasta – Biuro Obsługi Klienta, godz. 11.00-17.00;

Rydułtowy – czwartek 29 sierpnia 2019 roku kancelaria Urzędu Miasta, godz. 11.00-17.00;

Żory – piątek 30 sierpnia 2019 roku Muzeum Miejskie, godz. 10.00-16.00;

Radlin – drugi tydzień września – szczegóły w późniejszym terminie.